Publicada la llista de falsos amics del TR a la Viquipèdia

Llista de falsos amics del català amb l'anglès

Un dels objectius del treball de recerca que estic preparant per presentar-lo en el meu 2n de batxillerat a l’Institut Escola Industrial de Sabadell era que la llista elaborada en l’apartat ‘2.1.1 Falsos amics lingüístics (paraules iguals amb significat diferent)’ la poguéssim publicar en la versió catalana de la Wikipedia (Viquipèdia).

Doncs bé, com podreu comprovar a https://ca.wikipedia.org/wiki/Llista_de_falsos_amics_del_catal%C3%A0_amb_l%27angl%C3%A8s l’usuari Kippelboy (Àlex Hinojo) m’ha publicat la llista íntegra que he elaborat  per al treball de recerca, i ha substituït l’anterior que, tot i el bon document que va significar al moment de ser publicat, ara ja presentava errors i inexactituds que calia esmenar. La llista és, doncs, la meva. Estic més que satisfeta!

Leave a comment